Mamma sprutade mig blöt med vattenslangen.

Jämna plågor, så att säga. Var jag inte förkyld innan så lär jag väl bli det nu efter en kväll på studsmattan. Nu är jag förpassad till sängen på egen order och ska ha sovmorgon (och tänker inte åka till tippen som mamma påstod) i morgon. Aldrig. Jag kommer säga att jag har migrän, vilket fick mig utsökt att tänka på att jag glömt något idag.

Kvällen blev alltså vigd åt Sarah (nu höll ni på att tippa av stolen, va?) och Robin. Jag och Be satt i parken i stan en stund och väntade på att Robin skulle bli klar med vad han nu gjorde. . . Sen blev det en glass i trevligt sällskap.

Jag är väldigt trött så jag borde verkligen sova nu, har en sak att uträtta innan som sagt.

Men sov gott nu då, alla mina vänner, och självklart de jag inte känner!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback