Noll koll - kockosboll

Jobba... I all ära altså. Pengarna rullar in som de ska, eller faktum är att det gör de ju inte heller eftersom jag glömde lämna in min timrapport så får jag bara halva lönen nästa månad. Men det är väl bra. Då får jag 1,5 lön i juni då jag faktiskt lär ha rätt dåligt med pengar. Redan i slutet på maj får jag ju dessutom betalt från Glade Galten. (Det ser jag fram emot.)

Idag färgade jag alltså håret. Brunt blev det. He. Eller nja. Blonda slingor rättare sagt. Det blev bra. Eller... Efter omständigheterna blev det rätt bra. Sarah var ju inte jättehaj på att dra i mössa och det gjorde rätt ont, färgen räckte inte riktigt och lite tidspress infann sig där på slutet. Så jag är rätt nöjd.

Åkte in stan efter jobbet och solade lite också. Det var skönt fast nu är jag faktiskt lite röd. Alltså, Meddos solarier är ju livsfarliga! 18 minuter och jag är röd. Bra skit, det där.

Nu blir det lite schilledill innan pappa kommer hem. Då. . . Ska jag tvätta bilen. Om jag orkar.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback