Nu dog jag lite till.

Fröjd?!

Jag dog lite smått igår. Jag var helt slut, somnade på spikmattan och vaknade 1,5 timme senare av att jag började domna bort. Sov som en kratta i natt och för första gången på typ år så var jag tvungen att gå upp och kissa mitt i natten. Jag brukar ha förbannat svårt att somna om så jag håller mig alltid, men i natt gick det inte. Däremot blundade jag nästa hela tiden för att hålla ett så nära sömn-läge som det bara gick. Allt funkade bra, tills jag kom upp till rummet igen och kände en extrem smärta ila genom kroppen. Jag hade ställt mig på spikmattan som låg på golvet. Då vill jag lova att jag vaknade till i alla fall.

Kom hem för en stund sedan. Har jobbat från klockan sju i morse fram till tolv. Haft gympa med 4-5-åringar och fruktstund. Är helt slut i huvudet nu så sofflocket är nästa anhalt. Vid 13:20 åker jag iväg till Mazarinne för vi ska åka och träna idag för Monika igen. Min rygg är helt öm från träningsvärk och annat så jag vet inte hur det kommer att gå. Vi ska väl testa att longera lite innan uppsittning idag med så får vi se hur hon reagerar.

Dressyrsadel idag med. Hm...

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback