Piiiistoler!

Ååååh Goomorron Goomorron.

Jag har hittat en ny vän. Erik heter han. Vi kan citera hela Glenn Killing på Grand under loppen av en minut. Det var nog det roligaste igår, förutom att Sarah blev så round unner föttera att man skrattade åt henne och inte längre med henne. Haha.

Hemma var vi i alla fall vid ett-snåret och i säng var jag straxt efter två. Duschkabinen bestämde sig att spela mig ett spratt och eftersom tålamodet inte är vidare värst bra så sent efter 9 timmars arbetsdag så blev det som det blev. I duschen satt jag i alla fall. Mest fast. Mest kall. Mest irriterad. Men ut kom jag.

N ska jag försöka få tag i min bil som står i Charlottenborg hos Sarah, sen åker, förhoppningsvis, Sarah och jag ut och tittar på Sofie och Martina när de tävlar på Nyrk. Hoppas det kan sluta blåsa.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback