Projekt : unghästtillridning

I morgon blir det tajt för mig att hinna med allting. Jag har två alternativ:

10:00 - rida
13:00 - duscha, äta
14:00 - jobba
16:30 - gymma

alternativt

10:00 - byta jeans
10:30 - gymma
12:30 - äta
14:00 - jobba
16:30 - rida

Jag tror jag satsar på det andra alternativet men jag vet inte än. Hade varit skönt att komma hem i tid också. Mazarinne måste nämligen gå i morgon, ett lätt pass, eftersom hon ska med på träningen på tisdag. Mia har bokat träning för Monica Bergström som är unghästutbildare. Det ska bli jätteintressant då jag aldrig ridit unghäst på det här sättet och aldrig tränat för Monica. Hoppas att det är givande. 18:00 på tisdag ska jag träna. Woho! Första tränarledda passet på 1,5 år. Skönt...

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback