Sarah håller ställningen

På tal om tona så måste jag slinga mitt hår igen. Helsike.

Meen, till något helt annat. Kom hem för en timme sedan från stallet. Mazarinne beslöt sig för att leka helvete idag. När jag har fått iordning på min vänsteraxel, fått bak vänster höft och inte viker mig i innersidan så kan vi komma till ridning. Beräknad tid tills jag sitter bra igen är väl i alla fall 1-2 månader. Skit är det. Surt också. Jag som hade fått ordning på sitsen lagom tills jag slutade rida, nu är jag tillbaka på ruta ett.

Men, det är väl det som gör att man fascineras av sporten? Jag vet inte. Något är det.

I morgon börar jag jobba klockan åtta och jobbar enda till halv fem. Det är många, bra betalda, timmar. Just pga den tidiga morgonen så ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag lägga mig på spikmattan en stund innan jag somnar.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback