Say "hello" to the girl that I am.

Hemma. Fast. Eller inte, faktum är att jag är hos Sofia. Sarah bra försvann på Harrys så jag fick glatt nöja mig med Sofia G som bästa sällskap. Men lite Gin (tvivalen) i blodomloppet så ska ni se att det blir dag av denna dag med. Sängen eller riktigt efterfest snart. Grannen har ett uppvärmt badkar, det tycker jag låter frestande.
Någon som också var frestad i kväll var en sjömatros från Berga, då jag har upptäckt att det finns fler än en. Att skaka på huvudet och erbjuda en kram i stället gav bra resultat. Inga sura miner och inge sur matros.

Nu vet jag dock inte vart Sofia varken är eller gör så jag tänkte leta reda på henne . . .

Sov gott, mina vänner. Och ovänner. Och Nina som erkände att hon läste min blogg idag på Harrys. : )

Pews.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback