Shake it like a gr... What?

Den här dagen har inte gått direkt fort men man ska ta vara på de som finns! Jag vaknade på lite bättre humör i dag och en underbar klass på Petrus Magni fick mig att skratta gott åt dem. De tog över lektionen helt men jag lät dem också göra det. Jag orkade inte försöka hålla koll på dem. Inte idag. Men i morgon. Då är det prov!
Som jag sa tidigare så börjar jag inte förän 11:20 i morgon och slutar som idag, 14:35. Då åker jag till Mazarinne och rider och sen vet jag faktiskt inte riktigt vart helgen tar mig. Långhelg är såklart underbart skönt men skapar också utrymmer för tankar och funderingar så jag ska försöka fylla tiden med så mycket vänner, Moa och Ville samt familj som det bara går.
I morgon räknar jag med att vara på fötter helt och hållet efter min lilla dal. Lilla och lilla... Höga berg (som oftast är totalt fantastiska) och rätt djupa dalar. . . Jag har dessutom sovmorgon vilket gör att jag kommer in i min dygnsrytm som försvann typ på lördagsmorgonen. Börja dagen med vaniljyoghurt och jordgubbar kan inte bli fel, helt enkelt. Jag har också kallt räknat med att solen i alla fall kikar fram lite i morgon när jag vaknar, gör den inte det är tänker jag inte lipa för det.

Läste också att Maria och Sofia ägnat natten åt 19 timmar på en kall båt utan hytt så jag är rätt glad att jag ligger i min trygga säng hemma i Stavlösa. Det går då ingen nöd alls på mig.

Satsar man högt får man vara förberedd på ett hårt fall.

Och Sarah. Som avslutning på denna dag tycker jag att du slänger in något lite mer hippt här. Har varit lite dålig stämning ett tag nu men nu ska det bli ändring på det. Marsch pannkaka.

God natt!
P

Kommentarer
Postat av: marre

vadda kallt, det var javligt hett! ;P

2009-05-20 @ 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback