Skjortan!

Nu börjar tröttheten komma smygande som en liten smidig katt på en skogsstig. Helt ljudlöst liksom. Äh. Ja. He. Typ.


Här skulle ett kort på mina nya skor vara men nae, det ville sig inte riktigt. De får helt enkelt komma upp i morgon i stället. Har varit lite busy busy idag, känner jag. När jag hade ätit drog jag iväg och solade lite. Åkte och testade Sun 4 You som alla har pratat så gott om. Inte nog med att halva Motala ville sola idag så var det krångligt och utan manual. Och dum och blond som jag är så tog det ett tag innan jag förstod hela proceduren, men se. Även jag fick mig lite färg!

Sen raausade jag iväg till Sarah för en timmes lång power-walk och efter det var mina ben rätt trötta. Jag tog Bosson hem och hoppade in i duschen och nu ligger jag här, lyssnar på Henke som snarkar och ska snart lägga mig på spikmattan. Innan jag gör någonting annat ska jag kolla upp när jag börjar i morgon så att jag slipper dras baklänges av förvåning när jag upptäcker att jag börjar tidigare. 14:00 siktar jag på med 99,99% säkerhet, men så säker var jag ju även förra gången!

I morgon tror jag allt att det är Rismarken. Då åker Sarahs röda gummistövlar på igen och regnjackan likaså. Jag hatar regn, blött och sump. Hoppas på fint väder i morgon så man kan leka kull med barnen i gräset, fälla krokben och ge dem jobbiga gräsfläckar. *HoPpAs*

Nu är det sägen (som jag redan ligger i) och spikmattan!

P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan upplysa om att det är Skinnarängen som intas på torsdagar... ;) mohahahaha (jag hoppas innerligt att jag inte behöver jobba eftermiddag...)

2009-05-14 @ 00:03:27
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback