Slumdog Millionaire

Min dator bara kolappsade i samband med att jag la ner den i sängen för att skriva klart förra blogginlägget. I stället snodde Sarah det och gjorde om det helt och hållet så nu när jag loggade in fanns det inte kvar. Haha.

Meeen, en vanlig söndag som har varit riktigt, riktigt fin.
Den började med goda vänners sällis till frukosten, in till Motala för att rida Chilli, snabbt hem och byta om och duscha och plocka upp Anna och Sarah. Åkte in till Östen och handlade det som behövdes till middagen och hem och laga den.
Det blev allt från soltorkade tomater till mozarella, potatis och kyckling. Det satt där det skulle.

Sen åkte vi till bion och tittade på Slumdog. Och för att inte överdriva så var det helt klart den bästa film jag har sett hittills. Helt klart värd de pengarna och den tiden. Mysitg var det med.

Nu är det sängen och tv:n en stund sen blir det huvudet mot kudden.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback