Stövlar - check!

Sådär - ja. Då var rummet lika fint som snus igen! Riktigt nöjd är jag. Det är dock några mystiska fläckar på golvet men de låtsas jag inte om, då finns de inte.

I morgon, mina vänner, så är det jag som äter "grillspett" på Skinnarängen i Vadstena i Sarahs röda gummistövlar och regnjacka! Det är alltså inte slut på frilufslivet än, inte på långa vägar. Det blir prommis ner dit i morgon och en avancerad mätningsövning. Aaa, låter inte det spännande ändå? Nej. Inte alls.

Om jag mår bättre i morgon så åker jag nog kanske och simmar lite innan jobbet. På eftermiddagen om det är bra väder så åker jag till Mazarinne och rider lite.

God kväll på er, nu ska jag äta upp min sista dubbelnougat. Tur är det - det finns fler i affärn.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback