Wild enough to see

Bra att Sarah (som hon egentligen alltså heter) håller ställningen här under tiden jag jobbar, blir blöt och sur. Skinnarängen idag alltså och himmlen var full med gråa tunga moln. Slapp dock regnet så när som på hemvägen när det trilskades med att komma en skur. Annars klarade vi oss rätt bra.

Nu hamnade jag visst framför datorn med gitarren i famnen så nu ska jag spela några ackord innan jag tar tag i mitt liv.

Ha det bra! För det har jag!

(Idag har jag umgåtts med Pontus Olsson, då blir man positiv och glad. Han är en solstråle!)

P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Pontus är liksom den där människan man borde ta med sig överallt, han underhåller både en själv och andra på samma gång.. hehe.



Solstråle, absolut!

2009-05-07 @ 18:13:17
URL: http://cancan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback