Varför blev det som det blev?

En regning morgon. En trött Linnea. Ett jobb.
Det här bär bara mot en rätt kass dag känns det som. Jag är inte hungrig heller och jag hatar att äta när jag inte ät hungrig. Jag ska jobba mellan 09:30-11:45 så jag måste äta. Minns jag inte heller fel så är det biologi som gäller idag. Biologi är jag king i. Bara så ni vet.

I eftermiddag ska jag städa ut källaren hos mamma eftersom det kommer någon pajsare och ska ha brandinspektion i morgon då måste alla mina ridgrejer bort. Frågan är bara vart jag ska ställa allt så länge. Efter det blir det nog gymmet en sväng och klarnar vädret upp är det Brallan och jag som har bestämt en promenad, men som sagt. Jag går inte utanför dörren om det regnar.

Nu blir det en macka och lite juice så hörs vi efter jobbet.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback