Vårstädning

Här var det livat, vill jag lova. Sarah har hållt ställningen när jag var på jobbet, precis så som det ska vara. Jag avslutade just middagen med mor och Henke och pep upp till mitt rum, som ska finnas här i röran någonstans. Just eftersom det ser ut som det gör och garderoben gapar tom så ska jag fixa till det lite här. Under tiden spelas lite Milow i bakgrunden och jag funderar väl antagligen på livets stora gåtor, varav en av den kom från mina fritidsbarn idag. Ja, varför?

Sen blir det spikmattan!

Tänker på Maria och Sofia som sitter någonstans i Krakow för tillfället, står kanske de också gör eller går eftersom de kanske letar boende för natten, vem vet?
Tänker på er i alla fall!
Tänker också på S som gjorde sin röntgen idag. Jag håller alla tummar och tår jag har.

P


Kommentarer
Postat av: Marre

tjoho!!!! livet leker med oss. Du verkar ju ha det finemang du ocksa! pusspare

2009-05-06 @ 20:05:56
Postat av: sofie

Tack, vad gullig du är!

2009-05-07 @ 10:18:29
URL: http://seaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback