Vissa dagar är allting så enkelt

Det känns inte som att det var i morse som jag drog mig upp från en alldeles för skön säng mot en hård arbetsdag med en ömmande fot, men det var det.
Jag åkte direkt efter jobbet vidare mot Mazarinne som fick vad hon tålde idag. Börjar bli bättre men med en mindre luftfärd, som trots det slutade på hästryggen, ner för ett djupt dike så har vi lite kvar att jobba på. Kommunitkation kallas det.
Efter det åkte jag iväg och hämtde Sofia 1 och Sofia 2 för att titta på Martina när hon tränade. En timma försvan och vi bestämde en grillkväll hos Martina. Halv tio var maten ännu inte på bordet men halv elva hade vi rensat alla fat och skålar.
Det var roligt att återförena det gamla stallgänget, det finns alltid något att prata om. Slår vad (aj) om att Sarah kände sig lite utanför, men bara lite.
Efter en raggarrunda på stan så landade jag äntligen i sängen. Det var mödan värd.

Nu fick jag ett sms av Sarah:
Linda Rosing väntar barn! Nattinatt

Det avslutar dagen.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback