What a day.

Hade det varit så att minnet svikit mig just för stunden hade jag kunnat tro att någon drämt något stort, svart, stekpanneliknande i huvudet på mig men så är inte fallet. Jag är bara fruktansvärt seg och har nog sovit lite för få timmar för så här många aktiviteter på så kort tid.

Schlager för hela slanten blev det i alla fall igår. Innan hade jag lagt min röst på Norge, vilket faktiskt var ett bra bidrag, men åsikterna i soffan var blandade. Jag höll som andraalternativ på Portugal med sin flummiga flower-power-dänga men majoriteten i soffan verkade ändå tycka att Grekland var de som presterade bäst. Jag säger då det. Dagens ungdom. Norge kör väl dubbelt upp idag då eftersom de firar både schlagervinsten och nationaldagen. Men att komma in och säga till stackars Robin på Motormuséet att han ska gratulera dem. Det är väl att överdriva.

Annars har dagen gått i soffans tecken vilket har varit väldigt passande för mig. Trevligt sällskap är hellre ingenting man tackar nej till.

Nu ska jag försöka få kontakt med Malin, Sofie eller Anna och fråga dem i fall de vill hitta på något. Jag är inte klar med den här dagen ännu!

Ha det bra. Simma lugnt.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback