What day is it?

Jag vaknade låångt innan klockan ringde idag, hela tjugo minuter faktiskt. Igår så läste jag ganska länge i min maratonlånga bok och somnade med mobiltelefonen i handen, vaknade av i natt att jag tappade den på golvet. Inte smart.

Så nu har jag druckit en smoothie som var mer som ljummen glass och ätit tre knäckemackor (och en halv godispåse, men, det är ju bara måndag en dag i veckan, eller hur?) så nu är jag fit for fight igen. Jag tror näligen att jag ska ta pappas cykel från 1800-talet och cykla bort till stallet och ta en sväng om med Nimrodd innan jag åker till jobbet vid 2-hugget. Idag blir det Wallerska med alla söta barn. Hoppas på att jag slipper vara ute bara eftersom jag bara har med mig ballerinaskor och sandaler, det är ju liksom 10 grader ute. He.

Jag fick in en kommentar på mitt inlägg om den trogne läsaren. Det var också rätt person som valde att kommentera! Helt otroligt! Keep up the good work, Sofie.

Nu blir det stallet, men först ska jag nog ta på mig lite kläder. Kan blir ganska kallt annars.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback