What friends are for.

Vad har man riktiga vänner till? Jo, de kommer med krämbullar och burk-cola när man är trött och deppig. Det gör det lätt att vara deppig när man har sådanna vänner i alla fall.
Martina och Sofia hade det glada humöret med sig idag och det var skönt. De väckte mig på sofflocket med en tuta men inte studsade jag upp för det, inte. Jag låg kvar tills Martina hade dukat fram och då reste jag mig upp en stund i alla fall.

Nu var tanken att jag skulle rida Mazarinne så jag beger mig iväg dit. Det blir nog lite galopp på fältet. Vi får se vad vi mäktar med idag. Jag är lite hängig och Mazarinne har antagligen lite träningsvärk.

Hörs sen då.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback