Bullox.

Slutade dagen hemma hos Marre-jäveln i Varv. Alla var ju välkomna men det slutade med att det bara blev Sofia, Sarah, Maria och jag. Närmare småtimmarna så knackades det dock på rutan och jag som satt närmast trodde verkligen jag skulle dö.
Det var ju bara Mamma Lenartsson och Silverfoxen som kom hem. Men rädd blev jag!
Måste jag tillägga att Sarah och jag vann Rita - gissa - spelet? Självklart inte. Segern var ju uträknad redan innan spelets början. Vi vann väl med ungefär 30 poäng, någon som har någon form av invändning? Givet!

I morgon tippar jag på lite träning med Sarah vid lunch sådär och kanske också att jag hinner med en häst eller två på eftermiddagen. Om ryggen vill - vill säga. Nu håller nämligen värktabletterna på att släppa och då gör den sig påmind igen. Jag är en skruttig tant som inte klarar av två hoppträningar två dagar i rad, det är väl ungefär det jag vill säga.

Hörde ett underbart uttryck som Sofie K myntat idag. Soffan hade bett om en high five (eller klatsch som hon alltid säger) och dragit undan handen i sista sekund, plockat fram luftgitarren och dragit av strofen "Skaffa dig en vää-ään!". Härlig brud, ses för sällan dock.

Nu är det sömn, jag lever i nuet och bryr mig inte om morgondagen. Härligt!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback