En helt ordinary måndag

God morgon.

Min klocka ringde 08:45 och då var det minsan dags att stiga upp. Jag började dagen med att hosta lite blod, ingenting man gör varje dag så jag kryddade denna annars lätt tråkiga måndag. (Det vill säga - HJÄLP!).

Meningen var att jag skulle rida Mazarinne nu på förmiddagen men jag orkar ärligt talat inte. Däremot måste hon röra på sig så jag funderar på att åka dit och longera henne i stället. Hoppas på att vila funkar innan jobbet bara.

Igår ringde jag Olje-Tove i Norge. Det var ungefär en månad sedan sist vi pratade och jag har alltid så mycket att dela med mig av. Problem och historier. Bland annat den om mitt öde igår. Om kakan, farsdag och hur allting bara gick emot mig. Konstigt nog satt vi båda två och skrattade hysteriskt och tyckte självklart att det var ironiskt alltihop. Jag tycker om Tove!
Kom också fram till att jag inte har möjlighet att hälsa på henne i Norge innan hon åker hem igen. Det var lite trist men om det är Tove jag vill träffa och inte Oslo spelar det ju ingen roll i vilken stad.

Nu måste jag ta tag i mitt liv om jag ska hinna.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback