Ensam!

Uh! Sitter i mitt rum, mitt i mörkret och har precis bestämt att vi ska boka biljetterna till Oslo i morgon för min lön har bestämt sig för att bli lite sen. Ni kanske känner igen det där, för det händer ganska ofta.
På fredag efter jobbet åker jag Becca upp till Oslo och hälsar på Tove! Mysigt! Tove kommer hem på måndag också så det är ännu bättre. Vi har ju ett ärende i Olso att göra också men den karamellen suger jag lite på. De flesta vet vad som gäller men ändå. Det är väl vår hemlis. Spännande ska det bli i alla fall!

Det blir kanske början på något nytt! Hoppas verkligen det!

Nu skulle jag egentligen åkt och tränat, har varit på gymmet 10 minuter de senaste två veckorna. Inte helt okej. Men nu verkar det bli så att jag inte hinner eftersom jag måste åka till stallet vid 17 för att hinna med hoppträningen i kväll. I morgon är det jobb i Rogslösa och även på fredag. Bäst att ringa dit och kolla.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback