Exakt ett halvår senare

Sitter jag och har precis avslutat en taco-Gb-glass-och-godiskväll med brewdarna. Nina, Sofia och Sarah var de som våldgästade idag.
Kissen har också fått återvända hem. Hurra! Han verkade inte ha saknat oss, däremot hade han fullt upp att markera sitt revir. Full oulle.

För exakt ett halvår sedan, den 16e maj, så satt Sarah, jag och Fredrik i hamnparken och åt pizza. Det känns som det var en vecka sedan. På kvällen åkte vi och hämtade citat "302:an Andersson" och ägnade kvällen åt Australia. Jag minns det som det vore igår!

I morgon åker jag och Mia i två omgångar upp till Möllers och tränar. Det är bara ole-dole-doffa om vem vi tar först. Antar att det blir Doris, då behöver inte Mazarinne gå så hårt. Doris ska få känna på hur det är att vara häst! Nu är det färdigdaltat med honom, som Vilma sa. Nu jädrar ska han få smaka på smörj. He.
Mazarinne gick fint idag. Är numera experter på att galoppera och trava på rakt spår, det ni! Doris... Ja. Han kan ibland han med, om han vill!

Nu är det hopp-i-säng. I morgon funderar jag på en promenad kanske om vädret tillåter. Mysigt!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback