Hemma

Aousch! Vad ont det ska göra! Det är helt otroligt.

Men helgen hos Oslo-jäntorna har varit underbar. Hur fri man känner sig där uppe är helt konstigt. Det är till och med svårt att beskriva. Man känner inget tvång alls, mer än när man måste hjälpa till att städa lägenheten, och kan liksom göra vad som helst. Dega på en luftmadrass funkar också som söndagsmys liksom. Men bara i rätt sällis!

Nu är jag hemma i alla fall och i morgon ringer de från Lanzarote så då blir det en liten arbetsintervju. Hoppas verkligen att hela magen skriker "JA!" efter den och att jag kan förändra min framtid en aning. Jädra hästar alltså, som ska till och förstöra! Mia vill ju kvala Mazarinne till Falsterbo i sommar och jag måste ju hjälpa till. Hur nu det ska gå?

Men nu gör det ont i magen och jag ska hjälpa en "vän" med ett filosofiarbete. Vad fan håller jag på med liksom.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback