I've got a job to do!

Wä, wä, wä.

Sedan sist jag bloggade har jag hunnit med akuten i Motala, akuten i Linköping, fyra resor tur och retur till Linköping, lämnat min katt hos f. Staaf och gått med missen i koppel.

Pappa blev ju alltså rätt risig där på natten så den tillbringades på Motala lasarett, dagen efter tillbringades på Urologen i Linköping och igår kväll hämtade jag en tunn soldat i Linköping vid tåget.
Han hade överlevt sin överlevnadsvecka, tur det?

Nu är det lite mat som väntar, sen blir det dusch och fix innan jag pickar upp Sarah och åker till Auch-town-road och roar mig! Blir nog bra det här, ska ni se.

Jag som aldrig brukar äta revbensspjäll kommer äta det två gånger idag. Eh. Japp!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback