Jag luktar på blommorna

Det gäller att ta över kroppen när den får för sig att bestämma. Så är det med det, svårare dock att bestämma över ryggontet. Det får jag nog bara skylla helt sonika på Mazarinne som var på världens bushumör idag och brallade sönder sig i ridhuset. Jag skrattade mig igenom hela träningen, så också tränaren och ägaren. Mitt lilla busfrö.

Men det gäller liksom att äta fast man inte är hungrig, sova fast man inte är trött. Det funkar ju tillslut. Idag åt jag mitt första mål mat sedan i söndags. Innan har jag druckit mina smoothies, cola och ätit frukt. Ingenting annat har gått ner och nu på kvällen festade jag till det med rostmackor. Jag menar, vem tycker inte om rostmackor?

I morgon är det work i Rogslösa mellan 8-13 så egentligen borde jag hoppa i säng nu. Läser världens virrigaste bok också så man blir trött bara av att titta på den.
Jag ser också fram emot att  i morgon höra ifrån det där stallet om ett riktigt besked, då kanske man kan börja planera lite också. Annars lutar det mest åt att jag och B drar till Norge ändå. Har lite att stå i innan dess dock. He. He.

Sova njuw!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback