Just another sunday

18:08, 18:08, 18:08

Att det ska ta så himla mycket tid och inte leda till någonting är så stört konstigt. Jag skrev bara ett sms till pappa innan jag kom hit:
"Orkar inte umgås idag, vill vara själv. Känner mig nere. Jag tar ett bad och tittar på en film. Jag vill bara vara själv."

Ibland känner man väl sig så och nu har jag inte gjort det på ungefär en hel evighet. Hur man än gör och hur man än är blir det fel i alla fall. Det värsta av det värsta är att man inte kan göra någonting. Bara vänta. Vänta och se.
Förstår ni hur ont det gör?

Vi hörs väl i morgon. Då är det nya tag som gäller. Nya friska tag men idag, då är det jag som tillåter mig själv att känna mig sämst.

P

Kommentarer
Postat av: b2

<3

2009-11-22 @ 19:28:57
Postat av: Flöff

aj? kram

2009-11-23 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback