Sjukdooom!

Den grande finale!

Nu är det kört, mina vänner. Det vill jag lova.
Jag har nog sedan jag gick upp klockan elva blåst ut ca 3 liter snor från mitt huvud. Mycket mer hjärnsubstans må icke finnas kvar. Mer ett vakuum?

Pratade med den bästa av Annor i morse. Hade lite att ta igen men eftersom hon satt på bibblan i Växjö så fanns inte riktigt utrymmer för skratt och gråt så hon skulle ringa senare i veckan igen. Det ser jag redan fram emot.
I söndags pratade jag ju även med Tove. Det är väl skönt ändå att den där Bell uppfann telefonen?

Nu är det kurering på högsta nivå som gäller. Mer snor kommer och fler nysningar kommer det bli innan jag blir frisk. Urk!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback