"Spöksnor?"

En förbeenat lång förmiddag och morgon måste jag säga. Min intesiva monolog i fall träningskläderna skulle på eller ej avslutades med ett triumferande NEJ. Som mamman i Mysteriet på Greveholm som varit på kurs, ni vet. "Haooooowwwweeeeee, NEJ!". Ja. Ni fattar.

Jag ska ju ändå först åka till stallet och rida Doris i skogen en stund. Han var ju så himla duktig igår i Mjölby, det har visst blivit häst av honom också! Sen åker vi till Mantorp och tränar lite hoppning med Mazarinne för Annelie. Det blir fina grejer det.

Skulle åkt halv ett, så better get going.

P

P.s
I kväll blir det Mysteriet på Greveholm för hela slanten. Har 1,5 VHS att plöja igenom. Jag älskar VHS!


Kommentarer
Postat av: Flöffsi

aaaah, älska vhs och älska framförallt Mysteriet på Greveholm <3

2009-11-18 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback