There is a whisper

Hur trött som hellst!
Avslutade precis det sedvanliga söndagsmyset, som numera är tradition och tillhör slutet av veckan, med Sofia och Sarah. Jag är glad att jag har världens bästa vänner. Oerhört tacksam.

Idag var det lite pannkaka. Mina ögon svider ganska mycket och nej, jag har inte skurit lök. Men det är samma känsla ungefär. Jag hoppas verkligen att allt löser sig nu. Orkar inte mer trubbel.

Mazarinne idag var i alla fall pigg och inte alls sinkad av sitt svullna ben. Hon var nolla i 60 cm och fick tre ner i 70. Duktig trots att jag inte kunde rida ordentligt idag.
I morgon är det Mazarinne på förmiddagen, jobb 13:30-16:30, och klockan 17:20 åker vi från Stall Åhaga mot Tollstad. I morgon är det nämligen första träningen med Doris. Lite dressyr och social träning för lillkillen. Hoppas han sköter sig, som vanligt!

Nu är jag en trött tjej som verkligen behöver sova då det blev dåligt av den varan i natt. Jag har ont i kroppen och min hals vill inte riktigt sluta busa med mig. Mirakelmeducinen har jag redan tagit så hoppas att jag vaknar upp frisk som en nötkärna i morgon.

Hörs då!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback