Tre steg fram, ett tillbaka.

Det är ju självklart så att vissa dagar känns bra och andra känns mindre bra. That's life. Idag har jag haft en rätt okej dag, måste jag säga.
En vän sa till mig, "Jag är förvånad över hur klart du ser på allting!" och jag kunde inte annat än svara "Jo, tack. Jag med."
Faktum är att jag precis tänkte tanken själv. Jag ser det från ett annat perspektiv och har nog kommit långt tack vare det.

Jag gjorde ett litet rus här hemma förut och städade iordning, bäddade rent, slängde, packade och stuvade lite. Det känns lite lättare tack vare det. Jag till och med hoppade och dansade lite, men bara lite. Låt er nu inte tro att jag dansade boogie-woogie här nu för mig själv, inte. Men nästan.

Låter så hyper-klyschigt att säga det men tusen tack alla mina vänner, och de jag inte känner. Ni gör såklart allting mycket lättare!

Nog om det, i morgon är det möte klockan 11, träning halv 12 med Sofia och hoppträning 19 i Tollstad med Mazarinne. I mellan där kanske jag ska spendera lite lön, köpa en ridhjälm och ta vara på livet, så gott jag kan.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback