Wonder what you are thinking

Ahh-brrr!

Jag nyser så att halva min inteligenskvot följer med ut varje gång. Ont i halsen har jag med och Oskar påstod att jag fick ärva hans bacon-flue som han verkade ha för några dagar sedan men nejnej, det här är bara en förkylning. Prommmes!
Vaknade ju med halsont men trotsade det och åkte till stallet. Mazarinne har det nog lite värre än mig så jag ska inte klaga. Hela hennes vänster bakben är svullet pga ett litet sår. Men hon är inte halt och det verkar inte göra ont alls så veterinären sa att vi skulle rida som vanligt. Gummsan.
Doris körde all-over-lukten på mig igår när Sofia var med i stallet. Verkligen från nederstra tåspetsen till sista hårstrået. Han är så mysig!

Nu ska jag försöka vila mig lite innan jag hittar på någonting. I morgon åker min soldat tillbaka till lumpen. Dock bara en månad kvar nu!

Hörs då.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback