Att göra en måndag

Okej, vad har jag gjort sedan sist:

- Kollat på Cabin crew-utbildningar
- Kollat på luggage-utbildningar Arlanda
- Fått min Studera utomlandskatalog
- Skickat in flera tävlingsbidrag om stövlar, borstar och ansiktsprodukter till SOLO
- Kollat jobb i Östergötland
- Börjat planera en resa till Norge, Tove och Beate med Hanna
- Sms:at med Proppen!

- Ätit upp digestivechokladen

- Antagligen kirrat Oslo!

Okej, alltså typ ingenting. Jag har ätit en halv digestivechokladkaka och tre tofféfee bitar också. He.

Funderar på att åka in och tanka bilen, handla lunch och firra det och ett avslappnande bad innan jag drar iväg mot Hogsta. Funderar som sagt.

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback