Awwh, känns lite bättre i alla fall.

Efter att ha lyft av några ok från mina axlar tillsammans med min vapendragare så landade jag ååterigen i soffan. Jag blev så himla trött och nere förut att jag inte ville göra någonting, men sedär. Jag åkte minsan iväg både till Folkets Hus och Skoda för lilla Bossons skull.

Nu var tanken att jag skulle åka och träna snart, jag måste bara ordna upp mitt liv lite först. He.

I morgon är det full rulle, vill jag lova. Först blir det stallet ap-tidigt, städa hemma, städa mitt rum framförallt och eventuellt hinna träffa Evelina. Känns som att det blir lite prio där på det som måste hinnas med.

Träningskläder på - check......

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback