Bada, bada, bada.

Nu, efter stallet som förövrigt blev ett galant dressyrpass med Mazarinne på vallen i underbart låg form, ett bad, mat och Hollywoodfruarna. Jag faller för grupptrycket.
Jag som trodde veckan skulle vara helt händelselös insåg just att så inte är fallet.
I morgon är det två hästar som ska ridas, Vilmas tävlingskompis ska få lite motion eftersom Vilma är på prao, och så ska jag hinna träffa Maria och Sofie var tanken.
På onsdag är det Bello och Mazarinne som ska ridas och på kvällen blir det jobb på Sandströms.
På torsdag är det jag som rockar cafiterian på Petrus Magni och gör den osäker från 7-14 och på kvällen är det hoppträning för Annlie på Mazarinne.
På fredag är det Mazarinne som ska joggas, det ska jobbas och på kvällen är det ju några vi känner som ska spela på musikcafét. Tidig kväll för eventuellt på lördag blir det Clear Round med Mazarinne i Boxholm. Full rulle alltså!
Skoj!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback