Blöt fläck på knät.

Kliva rätt ut - ? Lättare sagt än gjort kanske.

Hemma nu efter en lååång dag. Först var det caffis i skolan som jag gjorde osäkert mellan 7-14. Fick dra några ungar i öronen och Marie, om jag säger födelsedagskalas, rektorn och Vadstena så vet du nog vem jag syftar på.

Efter det åkte jag bums hem, somnade på soffan och vidare mot Hogsta. Släpade in Mazarinne i transporten och åkte till Mantorp för lite hoppträning. Det var länge sedan jag var så missnöjd med min egna prestation i förhållande till Mazarinne. Dåligt. Dåligt. Nu är jag lagom opepp på allt.
Något jag ändå taggar lite för är baconet som papi står och steker i köket, plus en visit hos Helen i morgon och en sväng till Musikcafét på kvällen.
Äntligen är helgen här trots att det är någonting som fattas.

P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han börjar på L.... Tack för igår! Du var toppen och fantastiskt trevlig mot våra kunder. Vi har haft flera kunder som pratat så gott om den söta ljusa tjejen. Kram Marie

2009-10-15 @ 21:38:17
Postat av: Malin

En helg med dig vore inte helt fel, skulle göra vad som hells för det. Saknar dig,puss

2009-10-16 @ 06:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback