Effektivitet!

Hemma igen!

Det tog ungefär 20 minuter att klippa Mazarinne, hon han knappt blinka mellan varven alltså. Hej - vad det gick, rent ut sagt.
Alltså, vi han med lite på bogen och på andra bogen sen började hon sparka efter oss så då la vi ner. Snäll och genuint trevlig tös det där. Vi ska åka med henne till Mantorp på tisdag i stället och dra en känga i huvudet på henne så att hon somnar, då kör vi bara!
Sen red Martina en sväng och tillslut såg det ju riktigt bra ut. Jag lekte mest med Nixon och körde "sök" och "apport". Underbar kille det där.

Nu, efter lunchen, ska jag ta mig an snabeldraken och göra ett varv eller två här hemma. Sen var taannkkeenn att Sofie och jag skulle träna men vi får väl se hur det blir. Sen väntar jag bara på att det ska bli kväll.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback