En bra, lååång söndag!

Kvällen har alltså, som vanligt nu för tiden, tillbringats i sällis med Sarah, Sofia, Papi, AL, Kissen och Flippan. Härligt gäng det där!
Men man blir snart hjärndöd av att lyssna på Sarah när hon för sina monologer.
Syftar mest på kommentaren "Den är inte så långt, fast ganska kort...". Vi behöver inte ta upp här vad hon pratade om (för ärligt talat kommer jag inte ihåg...).

Jag mår faktiskt riktigt bra idag. Jag har inga fysiska smärtor att klaga på, brukar ju ha en rygg som inte alltid vill göra vad jag vill. Jag har underbara vänner, en underbar pojkvän, en underbar familj och världens bästa katt! Pengar som trots allt rullar in, en häst som utvecklas något enormt och snart har jag ytterliggare ett litet projekt att lägga energin på i höstmörkret och en unnndddeeerrrbbaaaarrrr hästägare som gör allt för sina små liv. I vinter blir det träning, ni. Det kommer Mia och jag se till!

I morgon åker jag och rider Doris (Tandori...) klockan sju (obs - kväll. Nej. Jag är inte morgonpigg) och innan dess vet jag inte riktigt. Jag har ju kommit fram till att jag ska köpa mig en ny ridhjälm eftersom min börjar falla ihop snart, så ringer de från Kingsland i morgon och tar min tröja i retur eftersom det var något fel på den så åker jag dit och köper den diirr. Mest för de pengar jag fick i bensinkostnader av Mia. He.

Nu är det Aftonbladets bilaga Söndag och Solo som väntar på mig i sängen. Hade ju hellre sett att någon jag kunde krama på fanns där. Trots sina 1000 spänn så fick han inte komma hem. Synd.
Fast! Han ringde idag! Tycker lite synd om den som får betala hans telefonräkning men det var det verkligen värt. (Jag slipper ju...) Kul hade han ju haft i alla fall! I tyskarnas land. Sämre mådde han ju idag.

Ha det bra nu. Vet ni? Jag tycker om er!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback