Högskoleprovet

Jag kanske inte är så jädrans lattjo ändå. Verkar inte så i skolan trots allt. Men, va tusan. Har ju hela lärarlaget och miljöskyddslagen på min sida så jag menar, go for it.

I morgon är det en vanlig dag. Hoppas att det blir lugnt, för elevernas egna del, så att vi kan ha öppet hela dagen som det är planerat.
Efter var tanken att jag skulle rida Mazarinne men nu verkar det som jag får fullt upp ändå. Jag har en plastis som fyller i morgon och därför firar släkten med lite bowling. Jag kommer aldrig hinna rida i mellan det också, bli utvilad till kvällen och somna lagom till högskoleprovet. I WILL DÖ.

Nu är det så att jag antagligen fått influensan i knät också. Helt allvarligt. Skitont! Huden bara stramar och det är en hellustig känsla i hela knät. Jobbigt!
Gick förresten sådär att rida Doris idag. Det regnade ju dessutom. William sa efter det lilla han såg på slutet att det såg bra ut men jag är helt klart tveksam om vi gör rätt i att ta hem honom redan. Känns lite ostadigt för tillfället, we'll seee.

Nu är det snart nattinatt så hörs vi i morgon igen.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback