Jag är een liii-iii-iiiten kanin-bal.

Blev ingen promenad igår. Men däremot åkte jag till gymmet - kom jag ju på nu. Körde faktiskt riktigt ordentligt och länge, för första gången på länge.

Idag är jag sjukt trött på allt som har med kull, Pippi-memory, fyra i rad, hopprep, Busungarna, tjuv och polis, pokémon, pyssel och oknutna skor att göra. Jag skulle inte stå ut en sekund till på det där stället om det inte vore för den goa personalen och vissa väldigt underbara ungar.
Idag när vi satt vid mellis och försökte få tyst på alla ungar och det äntligen börjar blir någolunda lugnt utbrister en kille från ingenstans:
- JAG har en sak JAG vill säga.
Han går fram och stället sig framför matbordet så att alla kan se honom, tydligt och klart. Säger sedan:
- Jag har namnsdag den 13 augusti (eller vilket datum det nu än var), bara så ni vet. Tack för mig.

Det var liksom it.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback