Kaninbakelser!

Idag var alltså den dagen med det spciella datumen. Tänk att fyra månader kan gå så fort, men jag antar att tiden får fort när man har roligt?

Idag har jag hunnit med en hel del men jag hade också planen att jag skulle dra iväg till gymmet nu men min mage sa aj efter allt fika som det bjöds på hemma hos Sofia för en stund sedan. Ett glatt gäng som gillar fika och så mycket mindre bra kan det inte bli.
Mycket skratt och en misslyckad planering inför nyår men det är ju långt kvar!
Red ju med Marre i förmiddags med och det gick ju ändå helt okej. Först red jag Ebba och Maria Mazarinne, men sen kom vi fram till att byta och då blev jag nöjd igen. Att rida Mazarinne är som att sitta på Melissa, fast dock av bättre kvalité, och Ebba var bara stor och klumpig - mer Marias stil.

Nu är det halv åtta hos mig, äntligen hemma och house i kväll. Nördigt. Mysigt.

I morgon, förresten, så följer Sofia med mig till stallet. DET är mysigt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback