Let me tell you about hard work!

Idag var det 10 minuter intensivt arbete i skolan. Utan material kan man inte göra så himla mycket så jag fick allt ta och släppa min elever ungefär 40 minuter tidigare än väntat.

Nu är jag så opepp som man bara kan vara. Känner mig dåsig och är otroligt glad att helgen kom till mig redan klockan elva denna fredag.
Egentligen borde jag svida om till ridkläder och åka iväg till Mazarinne och Bello som väntar på mig. Borde, som sagt. Har ingen lust idag, men det är säkert kanon när jag väl är där. Idag blir det jogg på grusvägen med Mazarinne och antagligen vallen med Bello. Inte lika skoj, dock.
Försöka hinna hem skapligt så jag kan följa med Sofia och Sarah till stan en sväng och försöka hitta en födelsedagspresent till Helen. Sen blir det gymmet och i kväll blir det Helen i Skänninge och musikcafét. MYSIGT. Jag älskar helgen!

I morgon kanske jag drar till med något så ovanligt som att sova hos pappa en lördag. Ska ju vara tidigt, tidigt hos Mazarinne på söndag inför utbildningshoppningen i Boxholm så det kan vara skönt att komma i säng tidigt.

Vi hörs i eftermiddag/kväll igen då om jag kommer ihåg.

P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara bilder. Sånt man längtar efter nu!

2009-10-16 @ 11:04:10
URL: http://spelens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback