Mazarinne och Tandoori









Doris! Eller Tandoori som han egentligen heter.

Jag var helt slut efter 20 minuter i paddocken på honom idag. Vilken häst alltså! Kräver ju 100% fokus hela tiden men fantastiska rörelser och ett härligt sug i handen. Maffig känsla. Han är ju bara en litet bebis fortfarande så därför känner jag att jag inte vet om jag gör rätt val, men skulle det bli pannkaka finns ju Anna och William alltid kvar!

Han kommer nog i nästa vecka!

 

Här är min lilla äppelpaj Mazarinne, ni har ju inte sett henne innan!



Sötnosen!

Nu blir det sängen och en tidning. Klockan står på alldeles för tidigt i morgon, tyvärr. Cafeterian hela veckan, vet inte hur jag kommer klara det här. Nycklar hit och nycklar dit. Sånt märks!

P och nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback