Nattinatt

Topp tio vad män vet om kvinnor

  1. hmm...
  2. ähh...
  3. låt mig tänka...
  4. jaa...
  5. tja...
  6. nu ska vi se...
  7. ehh...
  8. uhm...
  9. ...
  10. De har bröst!

Och hade det varit obligatoriskt för alla VIP-kunder att ta med sig sin man, bror, sambo eller morfar i kväll vet vi också att Sandströms inte sålt för den summan som de faktiskt gjorde! Killar som smakråd? Tackar vet jag mig som smakråd. Alltså... Japp.

Men kanonkul! Jag fick låna en Plupp-tröja och fick stå vid entrén och ta emot inbjudningarna och le - skitbra och enkelt jobb. Funkade bra för min del. Nu är jag trött i huvudet och fötterna så det blir lite läggdags innan det blir lite jobb 7-14 i morgon i caffis. Myys!

Simma lugnt nu då!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback