Promenadskor på promenad

Träning, träning, träning, träning.

Efter jobbet kommer träning. Så funkar det nu för att hinna med. Jag bestämde mig också för att plocka iordning på rummet, he. Kan säga att det inte mindre än behövdes. Jag har ju en tendens att bara droppa allting efter mig så mitt rum brukar se ut ungefär som ett slagfält.

Jag vet inte om jag är sugen på att simma eller gymma. Egentligen ingent däran men känner mig så illa tvungen idag om jag ska somna i kväll. Kanske ska slänga iväg ett sms till Murtina om en promenad. Det gör jag. Så. Klart. Nu väntar jag bara på svaret. Det värsta är dock att promenadskorna är på promenad någon annanstans. Inte står de i hallen som de bör utan är nere på MAIF och leker friidrott. Typiskt.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback