Run away!

Det är ju jättelång tid kvar tills klockan blir sju! Jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Jag har ingenting på min agenda. Städade ju rummet i lördags så det känns ju rätt onödigt.

Jag har i alla fall fått en post-it-lapp om att plocka ur diskmaskinen, det tar ju tio minuter. Men seen då? Jag önskar jag hade en Malin hemma nu som jag inte träffat på länge så man kunde ta en fika på stan. En Malin, en Anna, en Elin eller en Lina. Jag saknar er alla helt galet mycket!



Världens bästa Malin!

P

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig med så mkt... Och vet du en sak jag har redan varit här i 3 månader. Tiden går så snabbt då snart är jag hemma! <3

2009-10-22 @ 06:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback