Solig höst

Vilket underbart väder?! Va? Helt otroligt. Så fort jag gick utanför dörren så klarnade det upp och solen började titta fram. Mazarinne var huuur pigg som hellst idag och Gogo var som vanligt ungeför som ett helt fotbollslag att få in från hagen.
I morgon är det hoppträning på Mazarinne vid 16 i Tollstad. Jag är taggad och det verkar Mazarinne också vara. Måste bara klura ut hur vi ska kunna klippa henne, hon blir så svettig nu under en timmes ridning att det löddrar. Varjen sjyst mot häst eller utrustning.

Jag trodde jag skulle fika med Eve i eftermiddag men hon svarar inte på telfonen så jag har inte så många alternativ än att vänta. I kväll åker jag nog till gymmet. Är pigg som en nötkärna idag! Det är nog solen som gör det.

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback