Spöksnor?!

Träningen gick kanon, och vid närmare eftertanke är det ju bättre att träna än att fika... Men fikat blir på fredag i stället, mellan ridningen, städningen och att Pussen kommer hem! Nu är det inte långt kvar.

I morgon är det full rulle som gäller. Halv tio på gymmet, promenad med Marie halv elva och åka till stallet halv två för att träna hos Annelie vid 4. Det blir snabba, effektiva puckar. Men jag gillar när det är högt tempo, då vet man att man har gjort någonting, blir trött på kvällen och känner inte att dagarna bara flyger förbi.
Redan för en timme sedan så låg jag i min säng, nu en timme senare är det House och spikmattan åker fram. Ridningen idag var inte snällt mot min rygg.

Hörs igen i morgon, antagligen vid lunch.
P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback