Telefonförsäljare

Hej, jag ringer från tele 2, har du Bo hemma?

Eh. Nae, han är på jobbet fortfarnade.

Okej, men då kan jag prata med dig i stället.

Det beror ju på var det gäller..?

Det är så att du är utvald idag eftersom vi har ett erbjudande... Bla, bla, bla... Läser lite innantill... Mobilt bredband... Gratis två första månaderna... Bla, bla, bla.

Men jag är inte intresserad och har för det andra inte hört någonting av vad du sagt eftersom du läser innantill?

Men det är så att vi har ett mobilt bredband... Bla, bla, bla...

Men jag är fortfarande inte intresserad!

Varför inte då?

För att vi har det bra som det är?

Hur mycket betalar ni i månaden nu?

Du, att ingen aning. Jag är dotter i familjen och betalar inga räkningar.

Men...

Sååå, vill du erbjudna någonting så dår du prata med Bo. Ha det bra! Hej

Klick

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback