090929 - boff!

Hej på er.

Sorry för så fruktansvärt dålig uppdatering men jag orkar inte riktigt bara.
Igår gick luften ur mig totalt när jag och Frida påväg in till Linköping krockade med en skåpbil. Jag tror med stor säkerhet att jag åker på allting eftersom hon skulle svänga vänster på huvudled och jag då körde om henne på vänstersidan. Däremot uppfattade jag inga blinkers samt att hon inte hade fri sikt bakåt så jag vet inte. Jag orkar inte spekulera utan får väl se det som en härlig "välkommen hem!"-present till pappa som kommer från Turkiet i morgon. Skoj.

Jag har inte mått så bra idag pga just det som hände igår.  Jag känner mig mörbultad, är ledsen (låg), känner skuld och inser hur illa det faktiskt kunde gått. Rakt in i sidan, så bara. Krock. Helt sjukt.

Jag hoppas att jag mår bättre i slutet mot veckan nu, den som började så bra. Måndagen var näst intill helt okej för att vara måndag och nu mår jag ju som sagt sådär. På fredag kommer Pussen hem igen så jag får väl räkna ner tills dess. I morgon kommer ju pappa hem med så jag åker nog ut dit i morgon och myser, om han inte kommer hem för sent.

Ha det bra nu, var rädda om er!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback