Bränna fett

Här sitter jag och bränner fett. Jag har varit ute och gått i 40 minuter nu och alla vet väl att man förbränner fett även en stund efter aktiviteten, så det är ungeför vad jag pysslar med nu.

Bloggen ser helvajsing ut, jag vet. Är inte ens säker på att det här syns men det är alltid skönt att få skriva av sig lite. Nu är det jag som hoppat ner i ridbyxorna, som förövrigt har gått sönder i både grenen och på knät så en allmän inslamling för Linneas fortsatta ridande har precis startar i hopp om nya ridbyxor och ny hjälm. Drar iväg till Massa nu och sen in till Motala för 40 tuffa längder i poolen med Sarah. Jag lyckades övertala henne!

Hörs då!

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback